Labels

Sunday, January 16, 2011

Zamansız Trend- Kürk Yaka

Bense her vintage gardrobunun olmazsa olmazı kürk yakalı bir kabandır. 1950'lerde Marylin Monroe ve Greta Garbo gibi kadınlar kürk mantolarına sarılırken dayanılmaz çekicilikte görünürlerdi, bu akım 60'larda Jackie Kennedy'le devam etti. 70'lerin disko akımında neon renklere büründü, ama asla popülerliğini kaybetmedi. Eğer siz de benim gibi tamamı kürk paltolardan hoşlanmıyorsanız, gelin kürk yakalı kabanlara bakalım...





Benim tercihim bu kabanları vintage olarak almak tabii ki. Eğer harcayacak 100-200 dolarınız ve internette dolaşacak zamanınız varsa, Etsy ya da Ebay üzerinden siz de benim bulduklarıma benzer güzeller bulabilirsiniz.






Almak için Etsy (295 dolar)

İkinci el giyemiyor ya da internetten alışverişe güvenemiyorsanız, bir sürü marka 45 dolardan başlayan fiyatlara tasarımlarını sunmakta:


Pollyanna Coat, Spotted Moth (42 dolar)
Max Mara (83 Dolar)


Topshop (360 Dolar)

Harcayacak biraz daha paranız varsa da sizi designer tasarımlarına yönlendiriyorum:

Marc by Marc Jacobs (705 pound)


Hope x Nina Persson, La Garçonne (1419 dolar)


Yine de bir hayvansever olarak size sahte kürk giymeyi öneriyorum...

XOXO,

No comments:

Post a Comment