Monday, January 17, 2011

Golden Globe Aftermath

Oscar Ödülleri'ne bir kala bir Golden Globe ödül töreni daha bitti. Bakalım bu yıl kırmızı halı trendleri nelermiş.

Öncelikle şunu söylemek gerekir ki, bu yıl görünen en büyük değişiklik, son bir kaç yıldır kırmızı halıda fırtına gibi esen kabarık etekler ve kuyrukların yerini silüetleri tüm güzelliğiyle ortaya koyan dar eteklere bırakması. Ben şahsen bu değişikliği büyük bir sevinçle karşılıyorum. Gelelim diğer trendlere...


Bu yıla kırmızı halıda elbiseler mücevherlerden daha çok ışıldıyordu...

BADGLEY MISCHKA'sıyla Carrie Underwood sınıfı zar zor geçiyor, trend'i yakalamış olsa da, elbise çok sıradan kalmış.

Glee'nin güzel Britney'i Heather Morris LORENA SARBU elbisesiyle yıllardır kırmızı halı üzerinde yürüyenlerden daha fazla zevk gösterdi. Zaten geçen yazımda da dediğim gibi, bu yılın en şık dizisi kesinlikle Glee!

Favorim ise, gecenin en iyilerinden Anne Hathaway. ARMANI PRIVE'sinin içinde ışıl ışıl, zaten hep zevkli ve cesur giyinen Hathaway, hem uzun kollu hem de (sanırım kırmızı halı tarihinde ilk kez) vatkalı giymesiyle benim birincilerimden oldu.


Bu yıl ki Golden Globe'un en sevilen rengi pembeydi, somon, açık pembe, parlak pembe hatta çingene pembesi...

Yine Glee'nin güzeller güzeli Santana'sı Naya Rivera, DOUGLAS HANNANT elbisesiyle çok şıktı. Genelde Lea Michele dışındaki Glee oyuncuları, çok ünlü olmadıkları için sanırım en şıklar listelerine giremediler, ama Naya'nın bu elbisesinin vücuda oturuşu o kadar güzel ki, benim en şıklar listemde yerini kolayca edindi.

Glee'den devam ediyoruz, Glee'nin Rachel'ı Lea Michele OSCAR DE LA RENTA'sıyla hem yaşına uygun giyinmiş, hem de gecenin en şıklarından biri olmuş. Zaten gülümseyişinden elbisenin kendisine ne kadar uygun olduğu belli.

Claire Danes sade ama şık CALVIN KLEIN'ıyla biraz kenarda köşe de kaldı, ama elbise özellikle rengiyle benim beğenimi kazandı.


Gelelim kalan pembelere... Megan Fox'un ARMANI PRIVE'sinin göğüs detayları muhteşem. Ama kırmızı halıda çok büyük bir etki yaptığını söyleyemeyeceğim.

Malum Nathalie Portman hamile, haftalardır ne giyeceği tartışılıyordu. VIKTOR AND ROLF elbisesini çoğu kişi beğendi, ben de en başta beğendiğimi düşünmüştüm, ama alıcı gözle bakınca kumaşın hareketi ve göğüsteki gül bana gittikçe çirkin gelmeye başladı. Hamile modasında Jane Krakowski, karnını gizlemeye çalışmayan elbisesiyle bence daha hoş olmuştu.

Julianne Moore'un güzelliği malum, yalnız çingene pembesi LANVIN'i ne tenine ne yaşına uymamış. Tek kol kesimde hiç hoşuma gitmedi, Julianne Moore belki de ilk defa bir kırmızı halıda sınıfta kaldı böylece.

 
Pudra benim de çok sevdiğim bir renk ve bu yıl kırmızı halı törenlerinde oldukça göreceğiz yine sanırım.

Tartışmasız gecenin en şıkı, vintage esintili ELIE SAAB'ıyla Scarlett Johansson'dı. Zaten kadın bir tanrıça, porselen tenine bu renk çok yakışmış. Elbisenin kesiminden hafif parlaklık veren işlemelerine her detayı kusursuzdu. Saçı, makyajı ve elbisesiyle eski Hollywood ışıltısını taşıması beni tabii ki benden aldı.

Sandra Bullock'un JENNY PACKHAM elbisesine diyecek kelime bulamıyorum, işlemeler, kesim, her şey mükemmel. Yalnız o gece Bullock her tasarımcının korkulu rüyasıydı. Kameralara bile gülmekten kaçınan Bullock, asık suratı ve özensiz saçlarıyla zorla gelmiş gibiydi. Bu yüzden başkası giyse gecenin en şıklarından olacak elbise gölgede kaldı. Ben yanarım, ona yanarım.

Leighton Meester'i töreni izlerken görmedim bile, sessiz sedasız kameraların önünden geçiverdi, ama 2011 Fall Koleksiyonu BURBERRY PRORSUM elbisesi çok zarif ve hoş.


Zümrüt yeşili kırmızı halıya çok yakışıyor. Kırmızıya tezat bir renk olduğundan hemen diğer kıyafetler arasında ilgi çekiyor. Her ne kadar bazı insanlar sıkıcı bulsa da, ben Angelina Jolie'nin ATELIER VERSACE elbisesinin rengine ve kesimine bayıldım. Bu yıl çokca uygulanan uzun kollu ödül töreni elbisesi modasının da çok zarif olduğunu düşünüyorum. Bu yıl Jolie, belki alışık olduğumuz gibi gösterişli değildi, ama çok zarif olmuştu.

Mila Kunis'in VERA WANG yeşili hoş, ama biraz sıradan kalmıştı.

Elisabeth Moss'un DONNA KARAN elbisesi hoş olmasına hoş, ama hem rengi biraz acayip, hem de ne vücuduna ne yaşına yakışmamış. Bu elbiseyi daha orta yaşlı biri giyse yorumum farklı olurdu, ama özellikle saçlarını da hesaba kattığımızda Moss olmamış diyorum.


Jennifer Lopez'in ZUHAIR MURAD'ını herkes çok beğendi, ama ben J-Lo'nun geçen yıllardaki kıyafetlerinden sonra bu elbiseyi biraz zayıf buldum.

Nicole Kidman ise bir süredir eski şıklığını mumla aratıyor... Açık krem PRADA elbisesi sıradan ve tek omuz kesimle beldeki fiyonk kesinlikle demode kaçmış. Umarım yakın zamanda Nicole Kidman eski haline döner...

Ve gecenin en olmamışlarından Jennifer Love Hewitt. Zaten pek moda zevki olduğu söylenemez, ama garip göğüs detaylı (!) ROMANA KEVAZA elbisesiyle bana daha çok, süslü katlanmış bir peçeteyi hatırlattı...


Renk skalasından devam edersek, bu yıl Globe'un kırmızı halısında az sayıda da olsa, maviler ve lacivertler de vardı...

Mandy Moore'un MONIQUE L'HUILLIER elbisesinin askıları ve göğüs detayı çok hoş, fakat açık saçları yüzünden gözden kaçıyor. Eteğini ise pek sevmedim.

Mavilerin en şıkı, MARCHESA elbisesi ve harika detaylarıyla Amy Adams. Elbisenin üstü de, fishtale eteği de o kadar hoş ki...

Dediğim gibi hamile olmasına rağmen bunu saklamaya uğraşmayan sempatik Jane Krakowski açık mavi BADGLEY MISCHKA COUTURE elbisesiyle çok hoştu. Özellikle yırtmaçtaki dantel detayını çok beğendim.


Gelelim her kırmızı halının olmazsa olmazı siyahlara. Kırmızı halıda siyah renk aslında biraz tehlikeli, gözden kaçabiliyor.

Eva Longoria bu yıl eskisi kadar gösterişli olmasa da, sade ZAC POSEN'ının içinde çok şık. Elbisenin silüetine ve arkasına bayıldım!

Burlesque'in yıldızı Julianne Hough'un elbisesi de biraz gölgede kaldı, ama sade kesimli MARCHESA'sının yakasına hayran olmamak elde değil.

Glee'nin takıntılı Emma'sı Jeyma Mays, ALBERTTA FERRETTI elbisesiyle bayağı tartışma yarattı. Ben 1940'ları hatırlatan elbisesi ve clutch'ıyla tüm tarzını çok beğendim...

Bu yıla bence gölgesini vuran 1950'lerin Hollywood şaşaasın hatırlatan elbiselerle, tüm Glee castı oldu. Özellikle erkeklerin smokin giymeme kararını çok yerinde buldum...


Ve Glee yıldızları...




Gelelim gecenin zevksizler köşesine...


Christina Aguilera'nın ZUHAIR MURAD elbisesine diyecek yok, ama kilo almış vücuduna hiç yakışmamış. Rengi kaçmış platin saçları ve aşırı rujuyla Aguilera, şıktan çok ucuz görünmüştü.

Hale Berry, gecenin en hayal kırıklığına uğratan kişisiydi. NINA RICCI elbisenin ne kesimi, ne kumaşı olmamış. İki bileğe de kalın pırlanta bilezik takması, bacak dekoltesi... Berry neresinden tutsak bu gece elimizde kaldı.

Rüküşler köşesinin müdavimlerinden Tina Fey, kadife kumaşı ve tuhaf kol kesimi L'WREN SCOTT elbisesiyle gerçekten zevksiz görünüyordu.


Gelelim kendi trendini yaratan kadına.... Helena-Bonham Carter, çılgın VIVIENNE WESTWOOD elbisesinden çok, iki ayrı ayakkabı giymesiyle kırmızı halıya yine kendi imzasını attı...

Benim ilk beşim şöyle:
1. Hiç tartışmasız Scarlett Johansson
2. Anne Hathaway
3. Eva Longoria
4. Lea Michele
5. Angelia Jolie

Ya sizinkiler?

Görseller: Justjared

XOXO,

No comments:

Post a Comment