Labels

Saturday, February 19, 2011

Eyvah Ne Giyeceğim Derdine Son





Davet çok elbisem yok diyenlerden misiniz? Saatlerce dolabın önünde ne giysem diye düşünüp, giyip çıkartıyor musunuz? işte burası tam size göre o zaman. İnternette dolanırken gördüm ve çok beğendim, beğenmişken de paylaşmalıyım dedim.

Kadınların halinden kadınlar anlar diyerek, kadınların bitmek tükenmek bilmeyen elbise tutkularını iş edinen davetcokelbisemyok, güzel giyinmek isteyen kadınların vazgeçilmezi olacak.
Eda Yenigün ve Serra Çelikkol'un elbise değiş tokuş fikri üzerinden yola çıkarak, dünyaca ünlü markaları uygun fiyatlara kiralama imkanı sunan bir site kurmuşlar, iyi ki de yapmışlar.

Gece elbiseleri, koktely elbiseleri, gündüz elbiseleri, günlük elbiseler, gece çantalar, vintage elbiseler, sample sale'ler ne ararsanız burada. Valentino'dan Hakan Yıldıram'a kadar bir çok ünlü tasarımcının elbiseleri ile göz kamaştıracaksınız. Ben siteyi çoktan sık kullanılanlarıma ekledim, ilk davette de burayı tıklayacağım.

No comments:

Post a Comment